Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

΄Ενα αντίο και ένα γλυκό φιλί...


Αντίο λοιπόν 2009.
Ναι,θα μου λείψεις..
Τώρα που πια έφτασες στο τέλος σου,νιώθω την ανάγκη να κάνω έναν απολογισμό..
Άρχισες με τις πιο καλές προοπτικές..Τους πρώτους 6 μήνες σου ζούσα ανάμεσα στο όνειρο και στην πραγματικότητα..Ήμουν ευτυχισμένη αλλά με έναν εξωπραγματικό τρόπο..Σαν να μην μου άξιζε όλο αυτό..Σαν να είχα μπει στο σώμα μιας άλλης..Ήρθαν όλα τόσο ξαφνικά μα και τόσο όμορφα..Κάθε μου στιγμή γέμιζε με φως,ακόμα και η πιο άσχημη..Ώσπου το παραμύθι γκρεμίστηκε..Και ναι,πιστεύω πως φταίω πιο πολύ εγώ γι αυτό..Τότε όμως δεν το κατάλαβα...Από τη μια στιγμή στην άλλη προσγειώθηκα απότομα στην πραγματικότητα..Και τότε αποφάσισα να γίνω κάτι που δεν είμαι..Σκληρή..Αρχηγός..Ποτέ δεν ήμουν και ποτέ δεν θα γινω,γιατί το προσπάθησα;Και όμως,τους 3 μήνες του καλοκαιριου μπορεί να ήμουν μια άλλη Χριστίνα,μια Χριστίνα αποφασιστική και γεμάτη αυτοπεπoίθηση,όμως ένιωθα κενή..Επιφανειακά ήμουν τέλεια και ένιωθα τέλεια..Όμως κάτι έλλειπε..Έλλειπα εγώ..Μου είχε λείψει το αίσθημα υποταγής σε κάποιον..Να έχω κάποιον να με καθοδηγεί..Μα πάνω απ όλα μου έλειπες ΕΣΥ.
Έτσι,λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία αποφάσισα να τελειώσω μια για πάντα αυτο το ψέμα..Και ήμουν πάλι η παλιά Χριστίνα..Με μια διαφορά..Τώρα πια ζούσα στην πραγματικότητα..Έβλεπα καθαρά και ας μην έβλεπα αυτά που θα ήθελα να δω..
Σεπτέμβρης,Οκτώβρης,Νοέμβρης,Δεκέμβρης...Μήνες καταθλιπτικοί..Διάβασμα,αναμνήσεις και κλάμα...Το τίμημα για την επαναφορά μου στην αλήθεια..Όμως δεν μετανιώνω..Σ αυτούς τους 3 μήνες έμαθα κάτι πολύ βασικό..Οι άνθρωποι πηγαινοέρχοντε στην ζωή μας..Κανείς δεν υπάρχει μόνο για μας παρα μόνο ο εαυτός μας..Αγάπα τους ανθρώπους..Κάνε ό,τι μπορείς γι αυτούς..Όμως μην δένεσαι..Μην περιμένεις ανταλλάγματα,ούτε υποσχέσεις για την αιωνιότητα..Δέξου το παρόν όπως σου δίνεται και ΖΗΣΕ ΤΟ.Το ξέρω,δύσκολο...Και ιδιαίτερα για μένα που τόσο καιρό πίστευα το αντίθετο..Οι άνθρωποι όμως αλλάζουν..Καιρός δεν είναι να αλλάξω κι εγώ λοιπόν;
Αντίο λοιπόν 2009.
Δεν θα σε ξεχάσω,αυτό είναι το μόνο σίγουρο..
Σ ευχαριστώ ΓΙΑ ΟΛΑ.
Καλωσήρ9ες 2010..
Εύχομαι να φέρεις σε όλους υγεία και ευκαιρίες για σκέψη...Γιατί μόνο μέσα απο την σκέψη και την αυτοκριτική έρχεται η ευτυχία..

Καλή Χρονιά.


Κρίστ.

2 σχόλια:

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλή χρονια να έχεις μάτια μου και ελπίζω το 2010 να χαραχτεί στο μυαλό σου ως μια από της μαγευτικότερες χρονιές που θα ζήσεις!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Χριστίνα είπε...

Σέυχαριστώ.
Εύχομαι το ίδιο να γινει και για σενα.
Καλή χρονιά =)

Ουράνια φιλιά.
Κρίστ.