Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Τα ΠΡΕΠΕΙ και τα 9ΕΛΩ.



Ολόκληρη η ζωή μας είναι γεμάτη απο ΠΡΕΠΕΙ και 9ΕΛΩ.

ΠΡΕΠΕΙ να σηκωνόμαστε αξημέρωτα για να πάμε σχολείο.
ΠΡΕΠΕΙ να σεβόμαστε και να ακούμε τους κα9ηγητές μας ό,τι και αν μας λένε.
ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε διαβασμένοι κά9ε μέρα.
ΠΡΕΠΕΙ να πιάσουμε πάνω από 18.000 μόρια στις πανελλήνιες.
ΠΡΕΠΕΙ να μην βρίζουμε.
ΠΡΕΠΕΙ να υπακούμε στους ανώτερους.
ΠΡΕΠΕΙ να δείχνουμε πως συμπα9ούμε όλο τον κόσμο.
ΠΡΕΠΕΙ να υποκρινόμαστε και να δείχνουμε κάτι που δεν είμαστε.
ΠΡΕΠΕΙ να πάρουμε ΟΛΑ τα πτυχία απο ΠΑΝΤΟΥ πριν τελειώσουμε το σχολείο.
ΠΡΕΠΕΙ να καταπνίγουμε τα συναισ9ήματά μας.
ΠΡΕΠΕΙ να σε 3εχάσω...



Κ όμως,υπάρχουν και 9ΕΛΩ σε αυτήν την ζωή..

9ΕΛΩ να μά9ω καινούργια πράγματα.
9ΕΛΩ να συζητάω με τους κα9ηγητές που σέβονται την γνώμη μου κ νοιάζονται για το μέλλον μου.
9ΕΛΩ να διαβάζω για μένα και όχι για να βγάλω τον καλύτερο βα9μό απ όλους.
9ΕΛΩ να περάσω στην σχολή που ήταν το όνειρο μου μικρός -όσο τρελό κ αν είναι αυτό το όνειρο =D -
9ΕΛΩ να βρίσω,να κλάψω,να 3εσπάσω.
9ΕΛΩ να σέβοντε και να παίρνουν υπόψιν τους την γνώμη μου.
9ΕΛΩ να μην υποκρίνομαι και να με 9έλουν οι άλλοι έτσι όπως είμαι.
9ΕΛΩ να μά9ω εκτός σχολείου κάτι το οποίο 9έλω ΕΓΩ και όχι οι γονείς/συγγενείς/φίλοι μου.
9ΕΛΩ να σου πω πως νιω9ω..-κ ας μην μπορώ-
9ΕΛΩ να σ αγαπώ...



ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ Κ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΥ.
ΓΙΝΕΤΑΙ;




Κρίστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: