Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

απλά ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίσω να ζω.



δεν είμαι η μόνη που περνάει όλα αυτά.
όλοι οι άν9ρωποι πληγώνουν κ πληγώνονται.
αδικούν κ αδικούνται..
μακάρι όμως να με καταλάβαινες..
να καταλάβαινες πόσο σ αγαπάω κ πως δν 9έλω το κακό σου.
απλά δεν μπορούμε να είμαστε μαζί τώρα πια..
αυτό δεν σημαίνει πως σε μισώ κιόλας..
πόσο δεν με καταλαβαίνεις.πόσο δεν με 3έρεις..
επιμένεις να τα βλέπεις όλα απ την δική σου πλευρά.
δεν αφήνεις κανέναν να εισβάλει στον ιδανικό(για σένα) κόσμο σου..
συγγνώμη αλλά κουράστηκα να προσπα9ώ..
α3ίζω λίγη ευτυχία κ εγώ..
βρίσε με,μίσησέ με,3έχασέ με εν τέλη.
εγώ πάντα 9α σ αγαπώ,κ ας μην με πιστεύεις..
απλά κουράστηκα..κουράστηκα με ΟΛΟΥΣ ,όχι μόνο με σένα..
9α γίνουν δραστικές αλλαγές φέτος..
τέρμα πια η Χριστίνα που κάνει τα χατίρια σε όλους.
Κακιά με 9έλετε;
χειρότερη 9α με έχετε..
ότι κ αν γίνει εγώ απλά ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίσω να ζω..
αυτή η φράση 9α με συντροφεύει φέτος..
κ ΚΑΝΕΙΣ κ ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να μου αλλά3ει την απόφαση αυτή..





με αυτό το τραγούδι αποχαιρετώ για πάντα τον παλιό μου εαυτό..
-αντίο-






Κρίστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: