Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Ο άγγελός μου.


Όλοι έχουμε κάποιον άγγελο.
Είτε το ξέρουμε είτε όχι..
Έναν μικρό,κρυφό οδηγό σε κά9ε μας βήμα..
Ο άγγελός μας νοιάζεται για μας και πάντα εμφανίζεται
στην ζωή μας την κατάλληλη στιγμή,στο πρόσωπο ενός αν9ρώπου
που μπαίνει 3αφνικά στην ζωή μας και τ ανατρέπει όλα.
Έτσι έγινε και με μένα..
Μπήκες στην ζωή μου κ με άλλα3ες ολοκληρωτικά..
'Εκανες το σκοτάδι, φως..
Το μαύρο,άσπρο..
Την λύπη,χαρά..
Είμαι σίγουρη..
Ο μικρός μου άγγελος σε έστειλε..
Όχι,δεν σε βλέπω ακόμα καλά,δεν μπορώ να σε προσδιορίσω..
Όπως και τον άγγελό μου όμως,μπορώ να σε νιώσω..
Νιώ9ω ότι είσαι δίπλα μου..ότι νοιάζεσαι..
Σ' ευχαριστώ.
Μαζί σου μα9αίνω ν αγαπώ 3ανά.
σιγά-σιγά...







Αυτό το τραγούδι είναι για σένα άγγελέ μου.




ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ: ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΜΕ

Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας

Έρχονται ώρες
που όλα τα φοβάμαι
όσα θυμάμαι
κι ακόμα με πονούν
αυτές τις ώρες
να το θυμάσαι
πλάι μου να'σαι
όταν θα'ρθούν
δίπλα μου να'σαι
μαζί σου να με βρούν.

Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ.

Έρχονται ώρες
που οι σκέψεις με πληγώνουν
και δεν τελειώνουν
τα "πώς" και τα "γιατί"
γι'αυτές τις ώρες
κι οι δυο μας φταίμε
κι ό,τι κι αν λέμε
τι ωφελεί
φτάνει που κλαίμε
και που είμαστε μαζί.

Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ.












|19/07/09|


Κριστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: