Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

I'm just gonna break break break your heart!

Κάτι που το κάνει 6 χρόνια τώρα με πολύυυυυ μεγάλη επιτυχία!
Ω ναι,έχει ταλέντο,το πιστευω!
Δεν ειμαι καλα.ενταξει;
Εχω νευρα.Πολλααααααα νευρα!
Και με σενα και με όλους και κυριως με τις Πανελληνιες-.-
Β-Α-Ρ-Ε-Θ-Η-Κ-Α!
Αλλα οκ πες πως περναω Ρεθυμνο.
Μετα τι;
''Μετα απο σενα το χαος,μετα απο σενα το τιποτααααα''
Καλα οχι κι ετσι,σιγα μην κατσω να σκασω.
Πολυ σημασια σου δωσαμε τοσα χρονια.
Απλα ειναι ΟΛΑ αβεβαια..
Και η υπομονη μου αρχιζει και εξαντλείται..Αυτο ειναι που με τρομαζει περισσοτερο απ ολα..
Εκει που δεν ακουγες την μιλια μου,τωρα γκαριζω!
Εκει που δεν ελεγα ποτε τι σκεφτομαι ουτε εξεφραζα την γνωμη μου,τωρα την διατυμπανιζω!
Ακομα και τα συναισθηματα μου..Για μενα ηταν ο,τι χειροτερο να καταλαβουν οι αλλοι πως ενιωθα..
Τώρα; Στα τετοια μου! :P
Δεν με αναγνοριζω..Πραγματικα,δεν ειμαι εγω αυτη..
Τοτε...ποια ειναι;

2 σχόλια:

Sinner είπε...

Ουάο, αν άλλαξες τόσο ώστε να μπορείς να εκφράσεις τα συναισθήματα σου ουράνιο Τόξο(άνθος εδώ :Ρ) μου... σε θαυμάζω. Απ' ότι φαίνεται εγώ θα αργήσω πολύ να το κάνω αυτό!

Φιλιά!

Χριστίνα είπε...

πίστεψε με ανθάκι μου,άλλαξα αλλα δεν μ αρεσει :/
Με προτιμούσα πιο μαζεμένη :P
αλλα τι να κάνουμε;έτσι με έκαναν οι καταστασεις..ισως να μου ειναι χρησιμο στο μελλον 8)

απο Σεπτεμβρη ΝEW START!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :|