Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Merry Christmas and a happy new Year(?)

Aγαπημενε μου Αγιε Βασίλη,
Ca va?
Eγω χάλια.Γίνεται να πάω να δώσω Πανελληνιες και να γραψω 20 χωρίς άλλο διαβασμα;
Γινεται να χάσω 10 κιλά μεχρι την Πρωτοχρονια;
Γινεται να παω Ρεθυμνο ΤΩΡΑΑΑΑΑ;
Γίνεται να μην μου σπαει τα νευρα;
Ε καταπληκτικε μου Saint Billy?
Δεν γίνεται,ε;
Καλά δεν πειράζει..Κάντε υπομονη κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός,κάντε υπομονή μια λεμονιά ανθίζει στην γειτονιά λαλαλαλαλαλαλα!
Η ψυχολογικη μου ισσοροπια κινδυνευει my dear.
Πρεπει να κανεις κατι δραστικό..όπως;
Je ne sais pas.Ματαιοτης ματαιοτητων,τα παντα ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ!

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ;
ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩ!



ΥΓ.Το δωρο μου για φέτος θέλω να είναι ΥΠΟΜΟΝΗ.
Γιατι αλλιως δεν το γλιτώνω το χαρακίρι.


Merci beaucoup.


Santa Claus is coming to town <3


Adios amigos!


2 σχόλια:

Αερικό είπε...

χαχαχα! κλασσική παρανοική συμπεριφορά τρίτης λυκείου! μου θυμίζεις εμένα, ειδικά όσον αφορά την "ομαδική αυτοκτονία"! :)
Καλό κουράγιο! It only gets worse.. ;)

Χριστίνα είπε...

όσο περνάει ο καιρός το σκέφτομαι όλο κ πιο πολύ! 8) χαχα!
ω ναι,I know-.-
αλλα καποτε θα τελειωσει ρε μαμωτοο!δεεεεν παιζει xD

merci<3